?sklep zoologiczny?
Gabriel'Varius'
2006-11-21 12:12:21 UTC
Witam
Gdzie w Katowicach/Jaworznie/Myslowicach znajde dobry sklep zoologiczny
z duzym wyborem firmowych(dobrych) karm dla psiaka oraz z dobrymi
akcesoriami. Interesuje mnie glownie mozliwoscia kupienia karmy na
wage, zrobienia mieszanki a nie kupno calego worka kilkudziesiecio
kilogramowego tak jak to jest w sklepach internetowych. Dobze by bylo
gdyby obsluga miala pojecie o tym co sprzedaja i nie wciskala kitu a
potrafila doradzic itp.
dziekuje za pomoc i pozdrawiam
Oskar Wilde
LM
2006-11-21 12:23:41 UTC
Post by Gabriel'Varius'
[...]
Jeżeli nie znajdziesz zwykłego sklepu, zawsze możesz iść do jakiegoś
centrum handlowego, większość ze znanych mi ma zoologiczny ze sporym
wyborem lepszych karm (również na wagę). Minus - ceny z reguły wyższe
(przynajmniej porównując z dąbrowskimi zoologami).
Jeżeli tu nie dostaniesz satysfakcjonującej odpowiedzi, spróbuj na
pl.rec.zwierzaki.
--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk
lesheck (at) poczta fm
Richat
2006-11-21 13:07:48 UTC
Post by Gabriel'Varius'
[...]
w bytomiu na pl studenckim jest dosyc wielki sklep i duzy wybór karm w
worach na wage
--
Pozdr.Richat - Katowice
Toyota avensis D-4D + CB Radio (tylko podkładki PMS)

UWAGA !!! Jak chcesz do mnie napisać to w adresie zostaw tylko ksywkę
T.A.M.
2006-11-21 19:23:19 UTC
Polecam ten:

Sklep zoologiczny "£apa"
KaŒmierczak M.

Tel. 0-510 62 17 87

40-719 Katowice, Gdañska 21A

godziny otwarcia:
poniedzia³ek - pi±tek: 9-17
sobota: 9-13
Nancy
2006-11-21 22:45:25 UTC
Witam
[...]
Polecam sklep w Katowicach na ul. Miko³owskiej, naprzeciwko ko¶cio³a. Sklep
nazywa sie pies i kot. Czynny do 18. Sklepik jest niewielki, ale wybór maj±
spory. Przynajmniej karmy dla kotów. Ja zawsze kupuje mieszankê Royal Canin
na wagê (22z³/kg), a w Silesii p³aci³am 56z³/2kg paczkowanego produktu.

Pozdrawiam

Ania
Xena
2006-11-23 21:58:33 UTC
Post by Gabriel'Varius'
[...]
Polecam sklep w Katowicach na ul. Mikołowskiej, naprzeciwko kościoła.
Sklep nazywa sie pies i kot. Czynny do 18. Sklepik jest niewielki,
ale wybór mają spory. Przynajmniej karmy dla kotów. Ja zawsze kupuje
mieszankę Royal Canin na wagę (22zł/kg), a w Silesii płaciłam
56zł/2kg paczkowanego produktu.
Royal i niektóre inne karmy sprzedawane sa u weterynarzy - co prawda w
dużych ilościach, ale zdecydowanie najtaniej. Mają tam też takie żarcie,
którego nie ma w marketach. Informacja od sąsiadów posiadających baucerona,
więc raczej dużego psiaka.

pozdrawiam Tatiana
--
Miłość nie polega na wzajemnym wpatrywaniu się w siebie,
ale wspólnym patrzeniu w tym samym kierunku
/Antoine de Saint-Exupery/
Gabriel'Varius'
2006-11-29 06:17:04 UTC
Post by Xena
[...]
Serdecznie dziekuje wszystkim za pomoc - juz po zakupacha psiak je jak
szalony :-)
Post by Xena
pozdrawiam Tatiana
Rowniez pozdrawiam