[Gliwice] Pianka poliuretanowa
Jura
2010-01-16 23:19:15 UTC
Czołem!

Jest sobie podest drewniany - ładny, ale niezbyt wygodny do dłuższgo
polegiwania.

Aby to zmienić szukam jakieś taniej gąbki czy pianki(poliuretanowa a
może inna?), którą bym sobie obszył jakimś przyjemnym materiałem.

Na Alldrogo znalzałem piankę poliuretanową(200x160x5 -ew.x3), ale koszt
dostarczenia to ~50% ceny.
(51PLN całość z czego 26PLN- dostawa)

Czy jest w Gliwicach (lub bliskich okolicach ~15 km) producent,
hurtownik, jakiekolwiek "inne zródełko" - do którego mógłbym podjechać i
nabyć (w rozsądnej cenie)

A może u kogoś się wala niepotrzebnie :)?
Jura
LM
2010-01-17 13:45:47 UTC
Post by Jura
[...]
Nie wiem, na ile opłacalne będzie szukanie stacjonarne - jakiś czas temu
kupowałem w hurtowni tapicerskiej arkusz gąbki 200x180(albo 150, nie
pamiętam dokładnie)x1 - kosztowała chyba 18 zł, nawet zakładając
dwukrotnie wyższą cenę przy pięciokrotnie większej grubości - opłaca Ci
się jeździć i tracić czas?
--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk
leszek.maszczyk (at) gmail com
Marek Migurski
2010-01-17 16:41:24 UTC
Czo³em!
Jest sobie podest drewniany - ³adny, ale niezbyt wygodny do d³u¿szgo
polegiwania.
Aby to zmieniæ szukam jakie¶ taniej g±bki czy pianki(poliuretanowa a mo¿e
inna?), któr± bym sobie obszy³ jakim¶ przyjemnym materia³em.
Na Alldrogo znalza³em piankê poliuretanow±(200x160x5 -ew.x3), ale koszt
dostarczenia to ~50% ceny.
(51PLN ca³o¶æ z czego 26PLN- dostawa)
Czy jest w Gliwicach (lub bliskich okolicach ~15 km) producent, hurtownik,
jakiekolwiek "inne zróde³ko" - do którego móg³bym podjechaæ i nabyæ (w
rozs±dnej cenie)
A mo¿e u kogo¶ siê wala niepotrzebnie :)?
--
Jura
Piankê poliuretanow± mo¿na dostaæ w ka¿dym sklepie z materialami

Marek Migurski
2010-01-17 16:42:30 UTC
Czo³em!
[...]
PS. Jeden taki sklep znajduje siê na Sikorniku, prz ul Czapli, obok
ko¶cio³a...
Jura
MariuszB.
2010-01-17 23:09:24 UTC
Post by Jura
[...]
hurtownia tapicerska w Gliwicach:
http://hoker-gliwice.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=4
Jura
2010-01-18 22:21:16 UTC
Post by Marek Migurski
Piankê poliuretanow± mo¿na dostaæ w ka¿dym sklepie z materialami
budowlanymi/instalacyjnymi. S±dzê, ¿e zakup 2-3 pojemników nie zrujnowalby
Pana kieszeni...
Dziękuję za odpowiedź, ale nie bardzo rozumiem o jakich pojemnikach mowa?
Jura
LM
2010-01-18 22:31:31 UTC
O takich zapewne: http://www.nokaut.pl/szukaj/pianka-monta%C5%BCowa.html
Jura
2010-01-18 22:37:14 UTC
Post by LM
Post by Jura
Dziękuję za odpowiedź, ale nie bardzo rozumiem o jakich pojemnikach mowa?
O takich zapewne: http://www.nokaut.pl/szukaj/pianka-monta%C5%BCowa.html
Hehe.. Tak pomyślałem.
Już widzę jak wypsikuję ją na podest,
a następnie obszywam i mam wygodny materac :).

Teksty powyżej 160 znaków są byt długie by czytać je w całości ;-)
Przypadłość generacji twitter'a? :->
Jura
Jura
2010-01-18 22:49:41 UTC
Post by LM
[...]
Dzięki za odpowiedź.

Właśnie w celu uniknięcia bładzenia, motania się i tracenia czasu i
paliwa na szukanie, zapytałem na grupie :).

Jeśłi będzie mi wkazane coś niedaleko czy po drodze, to wolę wydać kasę
lokalnie, nawet jesli ma to być 36 PLN to zaoszczedzonymi 15 PLN mogę
wspomóc Haitańczyków lub poprostu przepić.
A i odcisk węglowy będzie minimalnie mniejszy (- transport) ;->
Jura
Jura
2010-01-18 22:52:11 UTC
Post by MariuszB.
http://hoker-gliwice.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2&Itemid=4
Dzięki.
Nie wygooglałem tej strony :-/
Jutro tam dzwonię.
Odwołanie do Cennika na stronie generuje błąd.
Jura
Waldek M.
2010-01-19 06:11:39 UTC
Post by Jura
[...]
A widzisz.
Clue w tym, że "pianka poliuretanowa" to dla większości określenie
tego, co się natryskuje, a "gąbka poliuretanowa" tego, co się obszywa :-)
I nie zmienia tego fakt, że obydwa te materiały to właśnie pianka.

Pozdrawiam,
Waldek
Jura
2010-01-19 08:04:16 UTC
Post by Waldek M.
[...]
Tak, tak.. To właśnie z powodu narzucających się skojażeń budowlanych,
na pierwszym miejscu posta dałem opis do czego mi to potrzebne ( i wymiary).

Umiejętność (a raczej jej brak) czytania ze zrozumieniem, to obecnie -
wg. pedagogów - bardzo powszechny problem.

Ale robie się off-top więc może raczej EOT.
Jura
Konop
2010-01-20 09:18:23 UTC
Post by Jura
Odwołanie do Cennika na stronie generuje błąd.
Może Twój komputer nie wyświetla tak dużych liczb. Masz procesor
64-bitowy?? :P:P:P...
Konop
Jura
2010-01-20 10:30:45 UTC
Post by Konop
Może Twój komputer nie wyświetla tak dużych liczb. Masz procesor
64-bitowy?? :P:P:P...
Tia....
Ciekawe też ilo bitowy musi być mój telefon by go w końcu ktoś tam
raczył odebrać :->
Jura
Jura
2010-01-20 13:31:16 UTC
Post by Jura
Na Alldrogo znalzałem piankę poliuretanową(200x160x5 -ew.x3), ale koszt
dostarczenia to ~50% ceny.
(51PLN całość z czego 26PLN- dostawa)
Zdobywcą Wirtualnego Browara jest post "użyszkodnika" MariuszaB,
dzięki któremu trafiłem na info o gliwickiej hurtowni Hoker.
http://hoker-gliwice.com/

Do, której to udało mi się w końcu dodzwonić i uzyskać poniższe info:

Ceny arkuszy pianki poliuretanowej (detal, brutto) :

200x120x3 (t15) 39,50 PLN
200x120x5 (t15) 65,60

200x120x3 (t30) 44,75
200x120x5 (t30) 74,75
Jura
m***@gmail.com
gra
Jura
2013-03-23 21:36:56 UTC
Post by m***@gmail.com
jest www.gramer.com.pl
zadzwoń i się dogadamy.
Dzięki. Ale temat jest z przed 3 lat więc się zdezaktualizował.

btw. Odpowiadaj p o d cytowanymi postami.
--
Jura